برای نصب هونیاک بر روی گوشی خود اینجا کلیک کنید !

معرفی سایتهای دانلود تصاویر بدون کپی رایت

  1. بلاگ

فهرست سایتهایی که بتوان از آنها تصاویر خام و با کیفیت برای طراحی سایت دانلود کرد

بهترین روش برای پیدا کردن تصاویر خام و با کیفیت برای طراحی سایت، استفاده از منابع رایگان و حقوقی است. در زیر، چندین سایت رایگان را برای دسترسی به تصاویر خام و با کیفیت برای طراحی سایت معرفی می کنم:

  1.  Unsplash (https://unsplash.com/): Unsplash یکی از مشهورترین سایت ها برای دانلود تصاویر با کیفیت بالا و بدون حق کپی رایت است. شما می توانید از طریق جستجوی موضوعی مورد نظر خود، تصاویری را پیدا کنید و برای استفاده در طراحی سایت خود دانلود کنید.
  2.  Pixabay (https://pixabay.com/): Pixabay یک بانک تصاویر رایگان است که مجموعه ای از تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از طریق جستجوی موضوعی، تصاویر را پیدا کنید و به صورت رایگان دانلود کنید.
  3.  Pexels (https://www.pexels.com/): Pexels یک سایت دیگر برای دانلود تصاویر با کیفیت بالا و رایگان است. این سایت تصاویری از موضوعات مختلف را ارائه می دهد و شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را برای استفاده در طراحی سایت دانلود کنید.
  4.  Freepik (https://www.freepik.com/): Freepik یک سایت منبع برای دانلود تصاویر و منابع طراحی رایگان است. این سایت تصاویر با کیفیت بالا و با موضوعات متنوعی را ارائه می دهد که شما می توانید از آنها برای طراحی سایت خود استفاده کنید.
  5.  StockSnap (https://stocksnap.io/): StockSnap یک سایت دیگر برای دانلود تصاویر با کیفیت بالا و رایگان است. این سایت تصاویری با تنوع بالا و موضوعات مختلف را ارائه می دهد که شما می توانید از آنها برای طراحی سایت خود استفاده کنید.

از این سایت های رایگان می توانید تصاویری با کیفیت بالا را برای طراحی سایت خود پیدا کنید و از آنها به صورت قانونی و با احترام به حقوق نشر استفاده کنید.
 

 

تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
6 + 5 = ?